خدمات بازاریابی دیجیتال

 جامعه مخاطب در رسانه های دیجیتال بسیار گسترده است و مزیت حضور در این رسانه ها، انتخاب هدفمند و بالا بردن نرخ بهره وری جذب مشتریان به همراه ابزاری برای اندازه گیری ضریب موفقیت فعالیت های تبلیغاتی می باشد.شرکت ها از خدمات بازاریابی دیجیتال برای ترفیع، ترویج محصولات ویا برند خود در بستر آنلاین و شبکه های اجتماعی نظیر اینستاگرام، تلگرام و… استفاده می نمایند.زیرا استفاده از بازاریابی دیجیتال برای ایجاد آگاهی در بین جامعه مخاطبین و مشتریان بالقوه، می تواند هزینه های گزاف تبلیغات و بازاریابی سنتی را کاهش داده و به سادگی شما را با استفاده از ابزارهای آنلاین، در دسترس مشتریان قرار دهد.

شرکت خدمات مهندسی گیتی سیستم  در بسته خدمات بازاریابی دیجیتال خود چه ارائه می‎دهد؟
مخاطب/مشتری، نیازمند کسب دانش در مورد محصول و خدمات مورد نظر خود می باشد.مخاطبان امروزی بیش از هر زمان دیگری آگاه هستند و می بایستی به این آگاهی احترام گذاشت و در طول چرخه خرید، با ارائه محتوای مناسب، او را همراهی کرد تا تصمیم نهایی خود را بگیرد.ارائه محتوای مناسب به مخاطب همراهی و مشارکت او را در پی خواهد داشت. مشارکت مخاطب به انتشار و به اشتراک گذاری محتوا خواهد انجامید به این ترتیب شما با محتوا نه تنها او را در مسیر تصمیم گیری کمک کرده اید، بلکه با ادامه بازاریابی محتوای خود، می توانید او را به یک مشتری وفادار و مبلغ خود بدل سازید؛یک مسیر درست در ارائه خدمات بازاریابی دیجیتال به مشتریان شما.

ما از دریچه محتوا وارد بحث خدمات بازاریابی دیجیتال می‎شویم و در این حوزه ها خدمات عرضه می‎کنیم:

۱. محتوا:

محتوا، هم برای مخاطب و هم برای موتورهای جستجو می بایستی مطلوب باشد؛ یعنی:

  • چینش، نظم و مدیریت محتوا در سایت
  • شناخت محتوا و برگه های سایت توسط موتورهای جستجو
  • انتخاب بهینه کلمات کلیدی و شناسایی آن توسط موتورهای جستجو

۲. مدیریت رسانه (شبکه های اجتماعی، تبلیغات و …)، شامل:

مدیریت شبکه های اجتماعی
اتوماسیون شبکه های اجتماعی
تعامل با مشتریان
جذب و هدایت مخاطب
شناسایی رسانه های آنلاین مناسب برای تبلیغات و مدیریت تبلیغات